KT HPO - 7. Dilj Gora - vrh Čardak

Područje: 1. Slavonija

Metalni žig HPS-a zavaren je na nosač smjerokaza i upisne kutije nekoliko metara južno od geodetske piramide. Stari metalni žig uzidan je u unutrašnjosti piramide.
Slavonski planinarski put (SPP) KT 15, Kružni put po Dilju
Vrh je obrastao visokom šumom i nema vidika.
Prilazi Ljeskove vode – Čardak 45 min
Pl. dom »Đuro Pilar« – Rastušje – Cerovac – Ljeskove vode – Čardak (SPP) 5 h
Ruševo – Sovsko jezero – Čardak 4 h
Prijevoj Međa na cesti Slavonski Brod - Našice – Degman – Čardak 4.30 h
Pl. kuća Borovik – Milinac – Čardak (SPP) 6 h
.........................................
Ljeskove vode - Čardak 45 min  Uspon započinje na kraju asfaltne ceste (sjeverno od jezera) i šumske željezne rampe (označeno pojasnom markacijom). Od rampe pl. put vodi oko stotinjak m po šumskoj makadamskoj cesti (koja skreće desno), a put nastavlja pravo po vlaki. Ubrzo se počinje umjereno uspinjati do raskrižja pl. putova (i vlaka). Nastavno put vodi desno (označeno okruglom markacijom, putokazom i strelicom) do blage padine (s desne strane puta) obrasle mladom šumom i malog proplanka. Put dalje kratko vodi uz rub mješovite bjelogorične i crnogorične šume (okrugla markacija i drvena obavijesna ploča lov. društva "Vidra"). Ubrzo ponovno ulazi u visoku bukovu šumu i nastavlja po vlaki blago se uspinjući do šumske makadamske ceste. Prelazi cestu i nastavlja pravo po vlaki (s lijeve i desne strane su okrugle i pojasne markacije te naziv Čardak) umjereno se uspinjući. Ubrzo skreće desno (označeno strelicom i okruglom markacijom) i nastavlja do prvog lijevog skretanja a ubrzo i drugog (označeno okruglom markacijom i strelicom) te nastavno do raskrižja pl. putova i vlaka nadomak vrha.
jezero Ljeskove vode - vrh čardak (2,4 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz osobnim automobilom je jezero i izletište Ljeskove vode. Do izletišta (koje se nalazi južno od vrha) dolazimo sa ceste Podvinje-Bukovlje-Vranovci-Garčin (4202) lijevim odvojkom između Bukovlja i Trnjana kod mjesnog groblja. Odvojak županijske ceste (4187) prolazi kroz Šušnjevce i Korduševce i nastavno vodi do jezera/izletišta (oko 7 km) U suhom se razdoblju vrhu može prići terenskim vozilom šumskim putem koji počinje kraj zapuštenog objekta izletišta.
Do jezera i izletišta Ljeskove vode može se kombijem, minibusom i autobusom.