KT HPO - 5. Veliki Lovnik - vrh (zamjenska Noršička Plešivica - vrh)

Područje: 5. Samoborsko gorje

Gumeni žig HPS-a je u upisnoj kutiji učvršćenoj na bukovom stablu nekoliko m od raspela na vrhu.
Samoborska obilaznica (SO)
Vrh je obrastao visokom šumom i nema vidika.
Prilazi

Slani Dol – Gostinjac sv. Bernarda – Veliki Lovnik 1.40 h
Šoićeva kuća – Gostinjac sv. Bernarda – Veliki Lovnik 1.50 h
Smerovišće – slap Cerinski vir – Gostinjac sv. Bernarda – Veliki Lovnik 2.20 h
Dragonoš – Gostinjac sv. Bernarda – Veliki Lovnik 30 min
......................................
Dragonoš - Gostinjac Sv. Bernarda - Veliki Lovnik 30 min Put započinje na lijevom odvojku makadamskog kolnog puta na sjevernom ulazu u Dragonoš (iz smjera Jarušja). Oko 250 m pl. put vodi po kolnom putu, zatim oštro skreće lijevo (označeno putokaznom pločom) i nastavlja po stazi kroz šumu. Ubrzo izlazi na prilazni kolni put i po njemu vodi do Gostinjca. Mimo Gostinjca pl. put nastavlja po uređenoj stazi uz koju su postaje Križnog puta. Put vodi kroz visoku bukovu šumu blago se uspinjući do vrha.

Dragonoš - Gostinjac sv. Bernarda - Veliki Lovnik (1,9 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz osobnim vozilom je Gostinjac Sv. Bernard do kojeg iz Dragonoša* vodi dobar makadamski kolni put.
Do Gostinjca se može kombijem i minibusom.
*Do Dragonoša možemo osobnim vozilom iz nekoliko smjerova. Iz Bregane žumberačkom cestom (D546) do Grdanjaca i kod restorana Vilinske jame nastaviti lijevo asfaltnom cestom (31080) prema Breganici i nastavno preko Jarušja do Dragonoša. Iz Samobora asfaltnom cestom (31087) prema Smerovišću pa desno asf. cestom (31084) preko Cerine i Šipačkog Brega do Dragonoša. Iz Jastrebarskog asfaltnom cestom (3102) za Svetu Janu tj. Goricu Svetojansku, kroz sela Hrastje, Malunje i Ivančiće do Drage Svetojanske. Nastavno makadamskim kolnim putom prema pl. domu Žitnica mimo igrališta NK Sv. Jana i kamenoloma, do lijevog skretanja na makadamski kolni put prema Dragonošu i Jarušju. Na idućem raskrižju nastaviti pravo do asfaltne ceste Dragonoš-Jarušje (31084). A otuda desno asfal. cestom do Dragonoša. Do Dragonoša se može kombijem, minibusom a autobusom samo iz Bregane do Jarušja (kroz naselje vodi uska asf. cesta i ne preporuča se vožnja autobusom).