KT HPO - 9. Ivanščica - vrh Čevo

Koordinate: 46.2065, 16.2826
Područje: 3. Hrvatsko zagorje i Medjimurje

Metalni žig HPS-a zavaren je za metalni stupić uz uspravnu vršnu stijenu na kojoj je napisana visina vrha. Ispod HPS-ovog žiga je žig ZPP-a, a ispred metalnog stupića učvršćen za stijenu je žig VaPP-a.
Planinarski put Grebengrad - Čevo, Varaždinski planinarski put (VaPP), Zagorski planinarski put (ZPP)
Vrh je obrastao visokim raslinjem i s njega nema vidika. Na zapadnoj i istočnoj strani grebena su vidikovci Balkon i Čevo.
Prilazi Završje Podbelsko – Pusta Bela – Čevo 2.30 h
Podevčevo – Čevo 45 min (najkraći i najatraktivniji prilaz)
Podevčevo – Čevo 1.15 h (lakši prilaz: šumski put sa sj. strane Čeva, preko vidikovca Balkon, zap. od vrha)
.........................................
Podevčevo - vidikovac Balkon - vrh Čevo 1.15 h Uspon na vrh možemo započeti s parkirališta nasuprot bistroa Brk ili stotinjak m dalje s "Parkinga ČEVO" (prilaz označen putokazom). Pl. put kratko vodi kroz Podevčevo do zapadnog ruba naselja. Dalje nastavlja po kolnom putu između oranica i voćnjaka, te ulazi u šumu i po vlaki vodi do raskrižja (označeno okruglim markacijama, strelicama smjera i putokazom). Lijevi, kraći i teži prilazni put vodi do vrha preko vidikovca "Čevo" (istočni prilaz). Pravo put vodi sjevernim podnožjem grebena Čeva do njegovog zapadnog kraja umjereno se uspinjući kroz šumu. Zatim nastavlja u širokom luku oštro se uspinjući do sedla na kojem se lijevo odvaja Tafrin put koji vodi po zapadnom grebenu do vidikovca Balkon. A pravo put vodi južnom stranom grebena do raskrižja i nastavno prema Grebengradu. Lijevo se put oštro uspinje po nekoliko serpentina i vodi do vidikovca Balkon, a otuda nastavlja po hrptu do vrha.
Podevčevo - vidikovac M. Čevo - vrh Čevo 45 min Uspon na vrh možemo započeti s parkirališta nasuprot bistroa Brk ili stotinjak m dalje s "Parkinga ČEVO" (prilaz označen putokazom). Pl. put kratko vodi kroz Podevčevo do zapadnog ruba naselja. Dalje nastavlja po kolnom putu između oranica i voćnjaka, te ulazi u šumu i po vlaki vodi do raskrižja (označeno okruglim markacijama, strelicama smjera i putokazom). Pravo put vodim sjevernim podnožjem Čeva i sa zapadne strane prilazi vrhu. Lijevo se odvaja put koji vodi po vlaki umjereno se uspinjući do desnog skretanja na stazu. Otuda se put oštro i vrlo oštro uspinje do vidikovca "Čevo" na istočnom kraju hrpta i nastavlja po stjenovitom hrptu oštro se uspinjući do vrha.
GNSS tragovi Pogledaj i preuzmi gpx trag na podstranici Karta
Podevčevo - vidikovac Balkon - vrh Čevo (2,1 km)
Bela - M. Čevo - Čevo (4,5 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz vozilom je Podevčevo u neposrednom podnožju Čeva. Kod bistroa "Brk" nalazi se prostrano parkiralište (namijenjeno za goste bistroa). Nedaleko parkirališta i bistroa je početak markiranog prilaznog puta (okrugle markacije na stablu bora pokraj mostića i putokaz). Parkiralište "Čevo" je stotinjak m dalje od početne markacije pl. puta (prilaz parkiralištu označen putokazom Parking "ČEVO").
ažurirano 10. 4. 2021.
karto izvor(i)

Fotosfera

• sorola - Sept. 18, 2023, 10:42 p.m.

Od Grebengrada do Čeva staza je odlično markirana i očišćena od raslinja, ali treba ići oko vrha Veliki Lubenjak, a ne preko njega. Vrijeme hodanja je oko dva i pol sata preko Balkona.

• Frane - April 2, 2022, 12:56 p.m.

U nedjelju, 13.3.2022. išli smo iz sela Bela na Čevo. Parkirali smo pored rampe uz cestu. Do ruševina tvrđave Pusta Bela trebalo nam je pola sata, a do samog vrha preko Balkona još dva sata. Planinarski put je dobro markiran, raskrižja dobro obilježena a staza ugažena i nezahtjevna osim kratkog ali zato vrlo strmog uspona do ostataka tvrđave. Iako zapuštena tvrđava Pusta Bela je zanimljiva. Sa samog vrha Čevo nema vidika jer je zarastao u šumu, ali zato je lijep pogled s Balkona. Za povratak do auta trebalo nam je dva sata.

• domagoj.gotic - Feb. 28, 2021, 9:57 p.m.

Podevčevo - zap. skl. - vrh Čevo - vidikovac Čevo / ist. skl - Podevčevo (kružni put, 4,6 km) super staza i nije pre zahtjevna. Pogled predivan