KT HPO - 1. Okić - vrh

Područje: 5. Samoborsko gorje

Pored starog (oštećenog) metalnog žiga HPS-a zacementiran je na sjeverni zid gradine novi metalni žig.
Jaskanski pl. put (JPP), Samoborska obilaznica (SO), Hrvatske pl. kuće (HPK),
kontrolni žigovi navedenih obilaznica nalaze se u pl. domu "Maks Plotnikov"
Na vrhu stožaste hridine ostaci su Okić-grada s kojeg se u smjeru sjevera i sjeveroistoka vide Ivanščica i Strahinjščica  te Zagreb i Medvednica. U smjeru juga otvoren je vidik na dio Pokuplja a jugozapadno su obronci Plešivice.
Prilazi Klake – pl. dom pod Okićem – Okić-grad 40 min
Rude – Manja Vas – Kotari – pl. dom pod Okićem – Okić-grad 1.40 h
(Galgovo –) Sveti Martin – Klake – pl. dom pod Okićem – Okić-grad 1.40 h
(Sveti Martin –) Podgrađe – Domovići – pl. dom pod Okićem – Okić-grad 1.10 h
Novo Selo Okićko – Okić-grad 50 min
...................................
Novo Selo Okićko - (pl. dom. M. Plotnikov) - Okić-grad 50 min Prilazni put započinje kod autobusne postaje uz raskrižje na zapadnom ulazu u Novo Selo Okićko (označeno putokazom). Uz raskrižje je prostrano proširenje za parkiranje vozila, koja se mogu parkirati i 50-ak m dalje na proširenju uz nekadašnji kamenolom uz makadamsku cestu koja vodi prema Popovom Dolu i nastavno do Poljanica Okičkih. Pl. put vodi oko 500 m po makadamskoj cesti kroz šumu do mostića i raskrižja pl. putova (označeno putokazima) odnosno priključka na JPP. Prilazni put Okiću vodi desno po JPP-u kratko po kolnom putu/vlaki, zatim skreće lijevo i po drvenim stubama ulazi u šumarak. Dalje put kratko vodi kroz šumarak do drvenog Frajlinog mosta, prelazi potok i nastavlja kroz šumu umjereno se uspinjući po vlaki do zapadnog ruba travnatog proplanka (s oranicama). Nastavno put dalje vodi do drugog proplanka i raskrižja pl. putova. Desni odvojak puta vodi prema Sv. Martinu pod Okićem. Pravo put nastavlja kratko uz mali proplančić a potom kroz šumu uz strmu obalu potoka Okićnica do raskrižja prije mostića i nastavno iza mostića do desnog odvojka za Žoharov klinčani put, zatim do desnog odvojka prilaznog puta Okiću i odmah iza njega a prije pl. doma M. Plotnikov do desnog odvojka puta prema Galgovu i Sv. Martinu pod Okićem. Prilazni put Okiću vodi po uređenoj stazi kroz šumu između stjenovitih litica i strmih padina oštrije se uspinjući do vrha.
*Pedesetak m prije mostića na padini s lijeve strane ceste je kapela i iznad nje zapušteni župni dom (farof) a na drugoj strani nasuprot kapele je proširenje na kojem se također mogu parkirati vozila.
Novo Selo Okićko - (pl. dom. M. Plotnikov) - Okić (2,0 km)
Prilaz(i) vozilom Najbliži prilaz osobnim vozilom je pl. dom Maks Plotnikov. Domu možemo prići iz Samobora preko Kladja, Konšćice i Klake, ili preko Cerja, Manje Vasi i Kotara, ili iz Sv. Martina pod Okićem ili Novog Sela Okićkog.
Do doma se može kombijem i minibusom.
ažurirano 27. 5. 2023.
karto izvor(i) HGSS: -
SMAND: 08 Samoborsko gorje, 1:25.000 (III. izdanje, 2012.)
PP "Žumberak - Samoborsko gorje" turistička karta 1:50.000  (2016.)