KT HPO - 1. Krndija - vrh Kapovac

Područje: 1. Slavonija

Metalni žig HPS-a zacementiran je na kamen uz metalni stupić na kojem je upisna kutija, a metalni žig SPP zavaren je za vršni dio stupića uz upisnu kutiju.
Slavonski planinarski put (SPP) - KT 9
S drvene razgledne piramide na vrhu pruža se vidik na sve strane. Od SZ do SI na dio Podravine i prostranu Slavoniju te na gore u Mađarskoj. U smjeru JJZ su nedaleki vrhovi Vincine i Lipa a iza njih proteže se Požeška kotlina. Nastavno u smjeru zapada na obzoru vidimo Požešku i Babju goru s vrhom Maksimov hrast, zatim daleko na obzoru je Psunj s vrhom Brezovo polje. Uz toranj telekomunikacijskog objekta u smjeru zapada proteže se hrbat Papuka s vrhovima Češljakovački vis, Ivačka glava i najviši nepristupačni vrh Papuk.
Prilazi Prijevoj – Kapovac (šum. cestom) 1 h
Duzluk – Ružica grad – Stari grad – Kapovac 2.30 h
Kutjevo – Kapovac 3 h
...................................
Prijevoj - Kapovac 1 h Najpogodniji i najkraći prilaz je s prijevoja (Međa?) na brdskoj cesti Kutjevo-Orahovica (4030). Na prijevoju, nasuprot drvenog vidikovca, je nekadašnji kamenolom za potrebe gradnje ceste i prostrano proširenje za parkiranje. Markirani pl. put započinje na proširenju i u cijelosti vodi po spomenutoj cesti. Početak puta označen je putokazom (natpis izblijedio i nečitljiv). Uzduž ceste postoje markacije, no, dovoljno je slijediti cestu do vrha. Nakon 850 m je je raskrižje. Na desnom je odvojku rampa, nastavljamo lijevo (označeno markacijom i strelicom smjera) po cesti koja vodi po nekoliko blažih a potom oštrijih uspona do raskrižja* s putokazima i putokaznim pločama (oko 2,4 km od polazišta). Desno (na zap. stranu) odvaja se vlaka i put prema pl. kući Šaševo i nastavno prema Jankovcu a na sjevernu stranu vodi pl. put prema Ružica gradu i Orahovici. Prilazni pl. put vodi pravo po cesti i nastavno po nekoliko serpentina do vrha.
*Oko 2,1 km od polazišta a 300 m prije raskrižja odvaja se lijevo uređena i markirana staza koja vodi do stjenjaka na Sibovcu (na TK25, a na HOK-u su toponimi Kaluđerski križ, Šibovački kamen).
GNSS tragovi pogledaj i preuzmi GNSS trag na podstranici Karta
prijevoj - Kapovac (3,2 km)
Prilaz(i) vozilom Premda do telekomunikacijskog objekta na vrhu vodi dobar šumski kolni put ne preporuča se vožnja niskim osobnim vozilima već jedino terenskim. Naime, cesta je na dva mjesta (na dionicama gdje se cesta oštrije uspinje/spušta) oštećena vododerinama. A manja oštećenja ceste su i na nekoliko serpentina prije vrha.
Preporučeni prilaz kombijem, minibusom i autobusom je prostrano parkiralište na prijevoju brdske ceste Kutjevo-Orahovica.
ažurirano 19. 6. 2021.
karto izvor(i) TK25(DGU): Čačinci 4618-3-4-3
HGSS: Krndija, 1:25000 (2016.); Papuk, 1:25000 (2016.)
SMAND: nema
PP Papuk: Turistička karta parka prirode Papuk, 1:50000 (2004.)